FORTE DPF CLEANER AND...

FORTE DPF CLEANER AND REGENERATOR

118,00 zł
Brutto

FORTE DPF CLEANER AND REGENERATOR

Regeneracja i czyszczenie filtra cząstek stałych DPF/FAP, nigdy nie była tak łatwa jak z Forté DPF Cleaner and Regenerator. Skuteczna regeneracja i czyszczenie filtra cząstek stałych DPF/FAP.

Skuteczna regeneracja i czyszczenie filtra cząstek stałych DPF/FAP

  • Obniża ilość sadzy w DPF, podwyższając liczbę cetanową, wpływa na lepsze spalanie paliwa,
  • Obniża temperaturę spalania sadzy zwiększając możliwość biernej regeneracji,
  • Poprawia oddzielanie wody w filtrze paliwa, podwyższając ochronę antykorozyjną elementów układu paliwowego,
  • Poprawia smarowanie elementów systemu paliwowego,
  • Przeznaczony do wszystkich rodzajów olei napędowych w tym bio-diesla do normy B30 włącznie,
  • Zmniejsza hałas podczas spalania mieszanki paliwowo powietrznej.

Ilość

FORTE DPF CLEANER AND REGENERATOR

Regeneracja i czyszczenie filtra cząstek stałych DPF/FAP, nigdy nie była tak łatwa jak z Forté DPF Cleaner and Regenerator. Skuteczna regeneracja i czyszczenie filtra cząstek stałych DPF/FAP.

FORTE DPF CLEANER AND REGENERATOR - 400ML

Działanie:

Skuteczna regeneracja i czyszczenie filtra cząstek stałych DPF/FAP

  • Obniża ilość sadzy w DPF, podwyższając liczbę cetanową, wpływa na lepsze spalanie paliwa,
  • Obniża temperaturę spalania sadzy zwiększając możliwość biernej regeneracji,
  • Poprawia oddzielanie wody w filtrze paliwa, podwyższając ochronę antykorozyjną elementów układu paliwowego,
  • Poprawia smarowanie elementów systemu paliwowego,
  • Przeznaczony do wszystkich rodzajów olei napędowych w tym bio-diesla do normy B30 włącznie,
  • Zmniejsza hałas podczas spalania mieszanki paliwowo powietrznej.

Wyjątkowa formuła naszego innowacyjnego preparatu powoduje, że regeneracja filtra cząstek stałych przebiega pomyślnie dzięki m.in. obniżeniu temperatury spalania sadzy, która zebrała się w filtrze, ale nie tylko.

Skąd biorą się problemy z filtrem cząstek stałych ?

Nowoczesne silniki wysokoprężne w celu zmniejszenia emisji sadzy i pyłów, są wyposażone w filtry cząstek stałych (DPF). Spaliny są oczyszczane w filtrze, co powoduje osadzanie się w nim sadzy, która w procesie regeneracji jest dalej spalana – potocznie mówi się wtedy, że przeprowadzane jest tzw. „wypalanie filtra cząstek stałych”. Pozostałości tego procesu w postaci CO2, mogą bezpiecznie opuścić układ wydechowy. .

Do pełnego wypalenia sadzy w filtrze, wymagana jest temperatura nie mniejsza niż 550°C, co w pojazdach użytkowanych w normalnym cyklu szosowo-miejskim, jest rzadko spotykane. Jeżeli filtr nie osiągnie takiej temperatury, regeneracja (oczyszczenie) z sadzy nie będzie w pełni przeprowadzona lub nie zostanie w ogóle zapoczątkowana, czego efektem końcowym jest zatkany filtr cząstek stałych. W większości pojazdów regeneracja filtra cząstek stałych może być przeprowadzona dzięki dodatkowej dawce paliwa dostarczanej po wtrysku zasadniczym, przez główne wtryskiwacze lub przez jeden dodatkowo zamontowany w systemie. Ta dodatkowa porcja paliwa, spalając się w katalizatorze, zapewnia temperaturę 550°C, wymaganą do wypalenia sadzy w filtrze cząstek stałych. Żeby dodatkowe paliwo zostało zużyte do wypalenia sadzy niezbędny jest również tlen (O2). Jeżeli nie ma go w wystarczającej ilości, paliwo to wytworzy tylko i wyłącznie dodatkową ilość sadzy, która zatka filtr cząstek stałych DPF.

W silnikach, szczególnie częstej jazdy na krótkich dystansach lub z małą szybkością (miasto, korki), system usiłuje przeprowadzić jak najpełniejszą regenerację filtra. Oznacza to, że nawet sprawnie działający system regeneracji nie jest w stanie jej w pełni wykonać, z uwagi na nieodpowiednie dla tego procesu warunki jazdy. W konsekwencji ilość sadzy, gromadzącej się w filtrze, będzie wzrastać, czego z kolei efektem będzie szybsze osiągnięcie finalnego niechcianego rezultatu, jakim jest zapchany filtr cząstek stałych.

Niewłaściwy kształt strumienia wtryskiwanego paliwa spowodowany zanieczyszczonymi wtryskiwaczami oraz zakłócenia w przepływie powietrza przez brudny kolektor dolotowy i zawór EGR, powodują niepełne spalanie mieszanki, a w konsekwencji obniżenie temperatury spalania. Skutkiem tego nie dochodzi do pełnej regeneracji filtra.  Forte DPF Cleaner and Regenerator jest wielofunkcyjnym produktem naftowym, przeznaczonym do silników diesla, który skutecznie regeneruje filtry DPF/FAP  i doprowadza do tego, że czyszczenie filtra cząstek stałych faktycznie przebiegło pomyślnie. Dodaje się go w celu obniżenia temperatury spalania sadzy, aby umożliwić pełne wypalanie filtra cząstek stałych. Jest preparatem stworzonym na bazie nanotechnologii posiadającym miniaturowe molekuły ceru, które pokrywając w maksymalnym stopniu cząsteczki sadzy, powodują jej spalanie w niższych niż normalnie temperaturach. Dzięki temu wypełnienie filtra sadzą jest minimalizowane. Specjalna domieszka podwyższa wartość cetanową paliwa od 2 do 4 punktów i w zależności, od jakości paliwa, do którego będzie dodany preparat poprawia spalanie, co podnosi temperaturę gazów wydechowych. Forte DPF Cleaner and Regenerator zawiera substancje anty-korozyjne, chroniące elementy układu zasilania paliwa. Forte DPF Cleaner and Regenerator zawiera substancje oczyszczające układ zasilania paliwa. Forte DPF Cleaner and Regenerator zawiera substancje smarujące, podnoszące stopień nasmarowania elementów układu. wtryskowego.

Korzyści dla użytkownika:

W warunkach częstej jazdy na krótkich dystansach lub z małą szybkością (miasto, korki ) będzie dochodziło do niskiego poziomu osadzania się sadzy w filtrze. W związku z tym zmniejszy się liczba rozpoczętych procesów regeneracji, a tym samym konieczność dodatkowych wtrysków paliwa, co spowoduje jego oszczędność.

Stosowanie:

Profilaktycznie:

Stosować Forte DPF Cleaner and Regenerator – 1 dawkę (400 ml) wlewając do baku max do 50 litrów paliwa (0,8 % pojemności) w celu polepszenia spalania paliwa, a w sytuacji jazdy na krótkich dystansach lub z małą szybkością, co 5 000 km, żeby wspomóc proces regeneracji filtra.

Naprawczo:

Dodać do zbiornika dwie dawki (2x400ml) na max 50 litrów paliwa.

Grupa Forte, od ponad 20 lat zajmuje się wprowadzaniem na rynek metod i produktów petrochemicznych, usuwających zanieczyszczenia, które powstają i odkładają się w układach silników spalinowych. Forte tworzy nowy trend w metodach serwisowania pojazdów (jako pierwsza poważnie potraktowała problem zanieczyszczania układów paliwowych i silników). Pojazdy stały się szybsze, bezpieczniejsze, wygodniejsze, ale również bardziej skomplikowane mechanicznie. Rozwój przemysłu samochodowego wymusił stosowanie coraz bardziej dostosowanych produktów czyszczących. Forte ambitnie podąża za rynkiem i jego wymogami, stale ulepszając swoje środki. Dzięki temu firma stała się absolutnym liderem na rynku oczyszczania w Europie.

10000 Przedmioty

Podobne produkty